مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-15اقتصادي

دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم 


دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم تا در این راه هم مردم سود ببرند و هم تعاونی ها احیا شوند.

- ایسنا/تهران رییس اداره کار ورامین گفت: دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم تا در این راه هم مردم سود ببرند و هم تعاونی ها احیا شوند.

جمال آباد رییس اداره تعاون رفاه و کار ورامین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا خاطر نشان کرد: در شهرستان ورامین 128 تعاونی فعال است که با توجه به ظرفیت و استقرار شهرستان ورامین در جوار پایتخت بسیار ناچیز می باشد.

وی افزود: تعامل با دستگاه های مرتبط، برای احیای تعاونی ها جزو اهداف ما است و دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم تا در این راه هم مردم سود ببرند و هم تعاونی ها احیا گردند.

آباد یکی از برنامه های مهم این اداره را تاسیس تعاونی مسکن کارگری برشمرد و تصریح کرد: تعاونی مسکن کارگران ورامینی راه اندازی خواهد شد و دنبال این هستیم در این راستا با هماهنگی شهرک های صنعتی و تخصیص زمین برای خانه دار کردن کارگران، تعاونی مسکن کارگران را راه اندازی نماییم.

رییس اداره کار ورامین عنوان کرد: در ورامین در لحظه تصمیمات گرفته می شود و ما وظیفه داریم برای ارتقای سطح شهرستان بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم و درب اتاق من به روی ارباب رجوع باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم 

دنبال تاسیس بازارچه های عرضه مستقیم محصولات تعاونی ها هستیم